Leipzig - een passage - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Tina - WaarBenJij.nu Leipzig - een passage - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Tina - WaarBenJij.nu

Leipzig - een passage

Door: Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina

01 Augustus 2011 | Duitsland, Leipzig

Om 8 uur gaat de wekker en voel ik de zon op mijn gezicht. Dat is lekker wakker worden!
Ik treuzel (het is tenslotte vakantie), neem een onvrijwillige wisseldouche en moet uiteindelijk opschieten om op tijd ontbijten, tenminste als ik de trein van 09:55 naar Leipzig wil halen. Onbijten-tanden poetesen- afscheid van mijn lonely planet (te veel kg, te weinig info) - uitchecken en richting station. Mijn tas voelt lichter, ik voel me beter, ik kan weer verder.

Altijd weer een spannend moment;
zit ik in de goede trein?
had ik plaats moeten reserveren?
moet ik een toelsag betalen?

en de juiste antwoorden zijn:
ja, het is de goede trein
ik heb mazzel, want een plekje gevonden in deze hele volle trein
nee, niet extra betalen.

Keulen - Frankfurt flughafen
hele volle trein, geen uitzicht, duurt gelukkig maar een uutje

Frankfurt - Leipzig
Ik zit in de seniorenterin. Gekakel van jewelste en stress over de juiste zitplaats. Ik ga op een plek zitten voor invaliden, wat tevens de nooduitgang is; bijzondere combinatie.
Boekje lezen, broodje eten, kletsen met een krasse oudere dame tegenover mij die voor het laatst familie gaat opzoeken, dagdromen, lesje mindfulness en dan Leipzig en de regen! Die reis ik nl achterna, maar wel met de zon in m'n rug en dat is een lekker gevoel :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Leipzig

Tina-on-Tour 2011

Tienertour wordt Tinatour

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2011

Liebe ist alles

06 Augustus 2011

Failliet

05 Augustus 2011

Schone jonkvrouw

04 Augustus 2011

Prinsen en kastelen

03 Augustus 2011

Wat een doos
Tina

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 98771

Voorgaande reizen:

02 Mei 2013 - 23 November 2013

The Asia Challenge 2013

29 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Tina-on-Tour 2011

04 Oktober 2006 - 04 April 2007

Tina-on-Tour 2006-2007

Landen bezocht: