Prahahaha - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Tina - WaarBenJij.nu Prahahaha - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Tina - WaarBenJij.nu

Prahahaha

Door: Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina

02 Augustus 2011 | Tsjechische Republiek, Praag

Net 4 dagen bij Wendy, Dirk en de kinderen geweest. Wat heerlijk om ze weer te zien en dit keer dus in hun nieuwe huis in Praag.

Ik ga dinsdagochtend vanuit Leipzig richting Praag; treintje later dan in eerste instantie bedacht, maar ja het is vakantie, mijn vakantie.

De reis van Leipzig naar Praag is prachtig, de trein slingert met de Elbe mee. De airco begeeft het halverwege de reis, dus een gratis sauna is de bonus.
Mijn voornemen om de eerste nacht in de stad te slapen mislukt. Rond lunchtijd ontvang ik een SOS-oproep van Wendy... zij en de verhuisdozen zijn gearriveerd, de vraag is waar ik blijf... Nog een uurtje in de trein en dan Praag! Het is hier veel warmer dan in Duitsland, Dirk vist me op van het station en tegen de tijd dat we elkaar gevonden hebben gutst het zweet van m`n rug. Een lekkere douche zou niet gek zijn, maar daar komt niks van in. Dozen uitpakken en nog meer zweten, maar niet voordat er heel veel kussen en knuffels zijn uitgedeeld.

Wat een prachtig huis en heerlijke tuin, maar vooral fijn om iedereen weer te zien!!