Another day, another shopping mall - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tina - WaarBenJij.nu Another day, another shopping mall - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Tina - WaarBenJij.nu

Another day, another shopping mall

Door: Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina

05 Mei 2013 | Singapore, Singapore

Zondagmorgen en wakker om half 9, mooie tijd om op te staan of me nog een keer om te draaien :-) uiteindelijk om half 10 uit bed dus en op tijd voor het ontbijtbuffet. Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Heb steeds het gevoel dat ik in snel tempo de stad moet verkennen, nog steeds niet gewend aan het idee dat ik hier dus langer dan een weekje zit...
Ontbijttijd is daarom ook een mooie tijd om de kunst van het loslaten te oefenen; achterover leunen en nog een kopje thee! Ik ga niet te ver van huis vandaag.

Na het ontbijt eerst beetje lezen, languit op de bank, wat word ik loom van dat warme weer! De bank is voorlopig mijn beste vriend?
Om half 12 toch wel heel veel zin in een kopje koffie, dus uit mijn coconnetje en naar een andere shopping mall in de buurt. Er is bijna niemand op straat, restaurants zijn nog dicht, koks en schoonmakers doen een dutje in de schaduw. Jammer dat ik mijn fototoestel niet mee heb genomen, want het zijn mooie plaatjes.
In de shopping mall is het een en al bedrijvigheid; volle foodcourts, wederom veel kinderentertainment en een boekwinkel! Lekker bladeren in allerlei boeken, maar hoef niet te kopen, want heb een e-reader (dank fam. kellaway!) . De enige verleiding die ik niet kan weerstaan is de lonely planet voor China, want daar wil ik graag heen en veel van zien.

De rest van de dag is dus voor niksdoen...
Nou ja...niks...

...ik trakteer mezelf op koffie met een heeeeerlijk chocolade taartje bij Laurent Bernard; wat een goed idee op de verjaardag van Sander!
...ik dagdroom over China en andere mooie bestemmingen in de regio
...Ik kom er eindelijk achter hoe de tv werkt... 4 afstandsbedieningen is helemaal niet handig
...ik geniet nog even lekker na van het welkomstdiner gisteravond met Esther en Elmer bij Jim Thompsons Thai (Dempsey Hill ). Buiten eten = warm, spicy food = nog warmer, afblussen met een cocktail is een goed idee
...ik ontdek dat het knopje 'heater' niet voor de verwarming is, maar voor een warme douche
...ik voel dat het zwembadwater verfrissend is, en trek maar een paar baantjes vanwege punt 1
...ik lees toch maar een studieboek voor training & NLP, want van al dat niks doen ga ik me zo schuldig voelen
...ik zie iemand die ik heel graag wil zien!
...ik ga me misschien toch nog maar even laten masseren ter voorbereiding op mijn eerste werkdag morgen.

:-) mooie zondag!

  • 06 Mei 2013 - 08:39

    Harm:

    Topper! Je mag trots op jezelf zijn

  • 06 Mei 2013 - 13:22

    Carola:

    Lieve Tinus,
    Wat een heerlijk verhaal!! Maar ja, dat dergelijke verslagen aan jou zijn toevertrouwd, dat wist ik natuurlijk al wel:-). Klinkt als een mooie start. Vandaag dus je eerste werkdag. Ik weet zeker dat je je draai snel zult vinden. Zet 'm op!
    Ik hoop nog steeds je ergens eind september/begin oktober op te zoeken.
    Liefs,
    Carool

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tina

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 98915

Voorgaande reizen:

02 Mei 2013 - 23 November 2013

The Asia Challenge 2013

29 Juli 2011 - 13 Augustus 2011

Tina-on-Tour 2011

04 Oktober 2006 - 04 April 2007

Tina-on-Tour 2006-2007

Landen bezocht: