tina-is-thuis.nl - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tina - WaarBenJij.nu tina-is-thuis.nl - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Tina - WaarBenJij.nu

tina-is-thuis.nl

Door: Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina

05 April 2007 | Nederland, Haarlem

Ik heb weer voet op nederlandse bodum gezet!

Gisteren -woensdag- om 18:10 ben ik veilig geland vanuit Dubai en blij om familie, Floos en Gaab weer live te kunnen knuffelen.

Ik geniet van de luxe van thuis; water uit de kraan drinken en electrische tandenborstel! en vermaak me vandaag met tas-uitpakken, foto's kijken, een bruine boterham met kaas, wasje draaien, krant lezen. Morgen op zoek naar een baan en sparen voor Tina-on-tour 2 ;-)

Dank voor al jullie lieve, leuke en grappige berichtjes, die lange-afstandsknuffels en virtuele uithuilschouder; ik hoop jullie snel weer te zien!

Veel liefs en vrolijk Pasen :-)

• 05 April 2007 - 09:47

Margreet:

Hoi Tina,

Welkom thuis !!!
    We gaan binnenkort even gezellig borrelen.

Groetjes,

Angelique

• 05 April 2007 - 10:08

Angelique:

Welkom thuis!!!!!!!!!!!!!!!
    ben benieuwd waar tina-on-tour2 je heen gaat brengen.

Liefs liek

• 05 April 2007 - 10:45

Gaab:

Tinus, het was geweldig je door de deur te zien komen en je plat te knuffelen. Gezellige avond was t ook. Lekker wijf ben je!!!!!!! ;-) en wat zie je er fantastisch uit!! Tot snel op de Iepstraat

• 05 April 2007 - 12:55

Tamara:

Home Sweet Home?? Welkom Back!!

Jammer dat er nu geen "er is een nieuw bericht van 10a" meer in onze in-box gaan verschijnen.
    Rustig aan en we gaan elkaar weer zien!

L&T

• 05 April 2007 - 17:29

Martin Wennink:

Home sweet home Tina!
    Ik heb genoten van je verhalen.
    Ik hoop binnen afzienbare tijd een keer bij te praten en te vernemen waar Tina-on-tour2 de thuisblijvers mee gaat verrassen.

Veel Liefs,
    Martin

• 05 April 2007 - 21:37

Floos:

Jipie, je bent er weer! En ik wist het lekker al.....
    xxx

• 07 April 2007 - 17:02

Tina:

He Tinus,

welkom thuis maar weer. Ga je ons snel je mobiele nummer geven en een datum, dat we weer lekker hollandse pot voor je kunnen koken?
    Brigitte

• 09 April 2007 - 13:13

Steffen:

Hola & Guten Tag from Barcelona!

Im the german guy travelling with Tina in parts of Chile, Argentina, Dubai & Oman. I heard about a funny rumour that some of you think that "something is going (on)" between Tina and me. Well, it´s not. After spending several nights in the same bed (to save money) and Tina pulling MY blanket away all the time, I´ve decicied that I can´t live with such a woman. But we will remain friends.
    Or, Tina?! :)

• 09 April 2007 - 21:16

Diana:

Wat een tour. Leuk dat je even langs gekomen bent. Lijkt al weer heel erg lang geleden. Juli 2008 komen we weer naar NL, zie je dan!
    Liefs

• 10 April 2007 - 06:56

Collin:

welkom thuis Tina. Ben je al weer beetje gewend? Als je straks weer gezellig buurvrouw wordt bij GT, moet je zeker even kop koffie komen halen hoor!!!!!

Collin

• 11 April 2007 - 20:50

Brie:

He Tina,
    morgen ga ik borrelen met Aemilia en Rocio in Amsterdam, dus mocht je in de buurt zijn, wel even bellen he!